Wilderness & Jeffreys Bay, Güney Afrika’ya

seyahat ederek kendimizi Robertson’ın (ve lezzetli şarap) çarpıcı çevrelerinden uzaklaştırdık ve dünyanın en uzun beyaz şarap yolu olan Beautiful Path 62’de doğuya doğru ilerledik. Wilderness kasabasına doğru “Bahçe Güzergahı” adı verilen ülkenin kıyı şeridine gidiyorduk. Yöntem boyunca, “Ronnie’nin Seks Mağazası” adlı popüler bir pub/kahve dükkanında durduk… garip, evet.

Yerliler tartışmıştı, orada durmalıyız, böylece yaptık. Ronnie’nin dükkanı olarak adlandırılmak için kullanıldı, ancak bir gece yıl önce iyi arkadaşlarının bir sürü kokteyl vardı ve “Dükkanın” önüne “Seks” koydu ve bu şekilde popüler oldu. İnsanlar duvarların etrafında yazdılar, iç çamaşırı ve tavandan asılı sütyen var ve Ronnie bize bir sonraki durağımız için bir ipucu vermek için oradaydı.

62. Yolda Ronnies Seks Mağazası, Güney Afrika

Nick, Ronnies Sex Shop, Path 62, Güney Afrika’daki duvarlarda bestelemenin yanı sıra uyumsuzluk ve duvarlarda besteleme
Güzel Yol 62, Güney Afrika

Bu ülkenin şaşırtıcı manzaralarla dolu reçel olduğunu söylemek yetersiz kalır. Görülmesi gereken çok şey var, (ne yazık ki), güzergahımızdan bazı şeyleri kesmemiz gerektiğini fark ettiğimiz (ne yazık ki). Her zaman bölgesel Güney Afrikalıları, görmemiz için mükemmel yerler öneren ya da duymadığımız bir şey öneriyoruz, bu da mükemmel, ancak şimdi kısa sürüyoruz. Durum, Ronnie, güzel manzaralar ve uçurumlarla hızlı bir yoldan aşağı doğru yoldan yola çıkmamızı önerdi. Bölgenin önerdiği gibi yaptık ve parlak mavi gökyüzüne karşı ayarlanmış şeffaf, altın, kayalık uçurumlarla ödüllendirildik. Yaşlı adamı dinlediğimiz için mutluyduk.

Path 62’den hızlı bir sapma, Güney Afrika

Path 62, Güney Afrika boyunca sürüşümüzde muhteşem manzaralar
Backpackers’ımızda gösterilmesinin yanı sıra 1848 yılında inşa edilen son derece eski Viktorya evindeki büyük alanımıza check -in yaptık. Bu backpackers, normalde büyük bir ortak mutfak ile, ormanda ideal olan büyük çim seti olduğu gibi harikaydı. Şenlik ateşi alanı, barbekü, voleybol sahası, havuz masalarına sahip bir dış bar ve bir salon/bilgisayar alanı. Yakın milli parkta bir yürüyüşte ideal yola çıktığımız çevredeki kalın ormanı incelemek için kendinden geçmiştik. Güzel bir yürüyüştü. Orman, önceki geceden gelen yağmur kokusunun yanı sıra çok yoğundu.

Yürüyüş, Wilderness, Güney Afrika’ya gidiyorum
Dua eden bir mantis, vahşi, Güney Afrika

Yürüyüş, Wilderness, Güney Afrika hakkında güzel manzaralar
Güneş batmadan önce çok fazla zamanımız yoktu, bu yüzden oldukça büyük bir hızda yürüyorduk ve kendimize tüm yol vardı. Yürüyüş bizi bir şelaleye götürmekti ve herhangi bir sorun olmadan yöntem boyunca göstergelere uyuyorduk. Bununla birlikte, son endikasyonda, “şelale” ni belirten büyük bir okla ortaya çıktık ve biraz dikkatli olduk, ancak bir timsahın saklanması için kütük, fırça, kayalar ve diğer şeylerle kaplı kahverengi nehri geçti. içinde!

Nehrin diğer tarafında bir çocuk gördüğümüzde kısa süre sonra bu yönlerde bir sorun olduğu açıktı … oraya nasıl geldi? Nehrin karşısında bize bağırdı ve geçiş noktasının gerçekten işaretten önce, uygun basamak taşları ve her şey olduğu ortaya çıktı.

Biz de şelaleye getirdikçe getirdik. Oldukça büyük bir boyuttu, ancak su kahverengimsi bir renkti, bu yüzden yüzme gündemde yüksek değildi. Güneş yüksek kayalıkların arkasına geçmeye başlamıştı, bu yüzden döndük ve yöntemimizi eve getirdik. Genel olarak 9 km’lik bir yürüyüş, arabalarda ve kamyonda 6 saat oturduktan sonra harika bir egzersizdi.

Yürüyüşümüzde şelale, vahşi, Güney Afrika
O gece kitaplar için biriydi. Ülkelerini seyahat eden 3 Güney Afrikalı ile büyük şenlik ateşi tarafından kendimizi harika bir yemek yaptık, 2 Belçikalı ve backpackers’ın sahibi Digby, yaklaşık 65 yaşında. Harika konuşmalar yaptığımız, gülüşlerimiz olduğu kadar iPod ve hoparlörler çıktığında, dans zamanıydı. Belçika adamları “yürüyüş” telefon görüşmesi bir adım vardı, gece için tercih edildi!

Biz Belçika erkekleri ile birlikte “yürüyüş” yapan bir Güney Afrikalı, Wilderness, Güney AFRICA
Çok sayıda beyaz şarap ve çok fazla bira şişesinden sonra, saat 3:30 civarında bir gece dedik ve ertesi gün yatakta çok fazla yatakta kaldık… artık 20 değiliz, akşamdan kalma Bu günlerde bize oldukça zor! Biz bizim hızlı vahşi görmek bizim hızlı 2 gece görmek için zevk aldı ve bu bizim tercih edilen sırt çantalı bugüne. Sahibi, insanlar (hem gezginler hem de yerli halk) ve açık havada bizim için bir yer yapan. Güney Afrika’da hiçbir konumun memnun olmadığı kadar her birinin de farklı ve sunabileceği özel bir şeyleri yoktur.

Wilderness, Güney Afrika’da güzel bir puslu sabah
Bir sonraki durak, sörf ve uzman sörf yarışmaları için anlaşılan Jeffrey’in Körfezi idi. Billabong uzman sörf yarışması için orada olmak için yeterince şanslıydık! 10 gün boyunca devam etti ve son 2 gün boyunca vardı. Açıkçası dalgalar ilk 8 gün boyunca son derece büyük değildi, ancak gösterdiğimiz gün tüm rekabetin en iyi dalgalarıydı.

Biz bizim backpackers kontrol etmenin yanı sıra bizim yöntem plaj en kısa sürede yaptı. Tüp şeklindeki dalgaları yaygın olarak dünyanın en iyisi olarak kabul edildiğinden, sörf alanına SuperTüpes denir. Dalgaların kırıldığı yerden beri, sahilde ideal oturabildik ve bize gelmenin tadını çıkardık!

Bira standlarının yanı sıra uygun bir yorumcu vardı, mükemmel bir kurulum oldu. Birkaç Avustralyalı, Tahiti, Portekizli bir kişi ve Güney Afrikalı sörfçülerin yanı sıra aç ve eve gitmeden önce yaklaşık 3,5 saat boyunca güney Afrikalı sörfçülerden keyif aldık. Beceri ve bu adamların sahip olduğu dayanıklılık seviyesi gerçek dışı… kürek ve gün boyunca 1/2 saat düz 5 kez sörf yapmak şaşırtıcı.

Avustralyalı bir sörfçü, Billabong Surf Comp, 2011, Jeffreys Bay, Güney Afrika
2011 Billabong Surf Comp, Jeffreys Bay, Güney Afrika

Surf Comp, Jeffreys Bay, Güney Afrika’yı izleyen martılar
Onları izlemekten zevk aldık ve bunu saatlerce daha yapabilirsiniz. Ertesi gün Finaller ve Güney Afrika Sörfçü ilk konumu kazandı ve evi 75.000 dolar, 10.000 dolarlık bir Nixon saati, sponsorluk ve dünyasının duruşuna yöneldi…. . Ertesi sabah dışarı çıkmadan önce mükemmel bir sörf gününden sonra arka ev.

Güney Afrikalı Surf Comp, Jeffreys Körfezi’ni kazandı
Jordy Smith zaferini kutluyor, Güney Afrika, Jeffreys Bay

Bu gönderi gibi mi? İğnele!

Feragatname: Yoldaki keçiler, Amazon ortağı ve aynı zamanda diğer bazı perakendeciler için bir bağlı kuruluş. Bu, blogumuzdaki bağlantıları tıklatırsanız ve bu perakendecilerden satın alırsanız komisyonlar yaptığımızı gösterir.